Guud

Guud, va länge sen jag skrev ;)
på valborgs i fredags så va jag hos fred med hans familj och min. Fred va typ tråkigt eller osocial ;D
jag satt typ bara i hans rum och så på tv medans han spelade cs, sen drog han till majbrasan.
ja orkade inte följa, sen då han skulle fara så gav ahn mig lösenordet till datorn. men jag såg på tv ett tag till och när jag skulle he på datornså hade jag glömt lörsenordet xD
snacka om sämst ?
och i går så va denne här, vi va med hampus på kvällen ooch Felix vart typ avis eller nått sånt.
sen drog vi ner till stranden och denise puttade mig så min sko vart blöt :(
men hon ska på igen :P
sen så for vi til kajen och vi filmade då jag skulle hoppa över till den bro eller en planka, nått sånt :P
sen for vi till mig och såg film o hampö för hem typ vi 9, och sen såg jag o denne oth :D
typ till halv 2 men denise sovde lite då och då :P
men de ägde!!!
så Lisa måste ta med säsong 4 till mig imorrn på skolan! aja nu har jag typ inget med att säga :P
de va min helg så nu vet ni de.
Hångelhoj :*:*:*
<-- Not hot!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0