livet är en jävligt bra dröm!

Som sakt så har jag varit på stan idag, med Emelie :)
har köpt glasögon,roller o hårsprey. o i morre så var jag jävligt sur, men i alla fall så kastade jag sönder mitt smink, så hade inte nå smink på mig på stan ;S sen så följde jag med till tandläkaren med Betty, inga hål :)
sen så for jag hem till mamma medans Erika o Pappa väntade på mig. för jag hade beställt tre par skor :)
så jag hade ett pat på mig idag, fyfan vad jag har skavsår, ånra mig ganska mke att jag tog dom. men kommer gå i dom senare :)
sen så gick jag hem till Sara, Anita o Lennat om de stavas så, men de va bara han som va hemma,så jag satte mig vi dator o har typ suttit där i tre timmar xD<3imorrn ska jag typ fråga Johanna om hon vill åka skridor i backen imorrn :)
eller ska jag fråga nån annan :) Gu vilket lång inlägg, typ de längst ja har gjort xD<3
men på fredag så kommer Alicias kille, Niclas. ska göra bus för dom ,hhaha hon kommer att mörda mig (L)
Men ja vet att hon älskar mig!!<<3 PUSS ALICIA!<3
nu vänta jag bara på att papap ska komma, så jag kan ta pengar av han o beställa mat :D
hungri som fan.
har hittat en jätte bra låt på Saras dator, men alla har säker redan lyssnat på den. men aja, den heter;Lever min dröm med  Lorentz kund som fean! Men pappa kom nu!!
dissa sitt barn? ;O
har inte träffat sara på jätte länge o nu är hon i byske så kan inte träffa henne, men ska typ ringa o fråga om ajg får ta ågta kläder av hon eller låna :)
Guu! jag trodde allt hade försvunnit, tryckte på fel knapp :P
Orkar inte skriva med så.
Hångelhoj!!!<3<33<3
Sara-moster<3

Kommentarer
Postat av: Sara

snyggaste bilden du kunde hitta xD?<3<3

2010-03-11 @ 18:14:34
URL: http://lillsaaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0