♦Fish tank♦

Gjorde hål i mina tights i dag ;'(
Jag skyller allt på Jonathan för de va hans fel att jag gick in i en krock o då gick som sönder :(
Men i alla fall så ska jag ha träning i morrn typ i 2 och en halv timma ska först spela fotboll och sen har jag studsmatta.
Och på onsdag aknske jag ska till stan med Frida, vi ska shoppa tror jag ;S
men vi vill se bio men vi väntar på en speciel film som inte har kommit ut en.
Fish tank, den handlar om en tjej som bor i london o som inte har en sån bra uppväxt.
Och hon blir typ jagad o slagen o allt, men sen träffar hon en kille som hon börjar berätta allt för, om hennes liv o massa annat.
Men jag tycker den låter bra i alla fall :P

Hångelhoj:*:*:*:*:*:*:*♥

Kommentarer
Postat av: fwarg

jag vet jag är duktig på att komma ihåg:]

det tog typ en evighet men aja:]

2010-01-19 @ 18:04:09
URL: http://fridaaaw.blogg.se/
Postat av: fwarg

jag vet jag är duktig på att komma ihåg:]

det tog typ en evighet men aja:]

2010-01-19 @ 18:04:18
URL: http://fridaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0