Kom igen, upp o jogga!

Förlåt,förlåt o förlåt för att jag inte har skrivit på länga,.
Men igår så var jag i allla fall med Johanna, vi bakade. Eller snarare hon bakade.
Och hon plockade min ögonbryn ;] o sen så sminkade hon mig för att vi tog kort, till min bloggdesign :]
ni kommer att få se dom sen.
Och i kväll ska jag o mamma hyra en film o mysa :)
För Alicia o Håkan ska inte vara hemma,.. men junie är ju hemma.

Btw, imorrn har jag träning med fotbolls laget, vi ska jogga i en halvtimma tror jag, eller nåt sånt.
Och sen så har vi vanlig träning i en timma tror jag. eller de kan ha varit i en o en halvtimma :/
vet inte säkert.. men kanske skriva mer sen.
Hångelhoj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0