Vad gör du just nu?

                         Vad gör ni just nu?
Nu är de bestämt jag ska ta hål i näsan snart :D
men Frida och Albin har hittat på nånting om jag ta hål denna vecka så är jag skyldig dom en remm var ;S
för jag slog vad om att jag skulle göra de nästa vecka :)
men ska ta de nu så jag blir skyldig :P
just nu så är jag hos Vironica, vi ska fira Rebeka som fyllde år för två månader sen.
Lite sen kanske?
Men hon fick ett present kort på Bokia, de är så sjukt va hon läser böcker. hon har läst alla VargBröder förutom sista, hon har läst Narnia. och typ hundratals till.
taggar som fan jag vill bara ta hål nu!
men nu orkar jag inte skriva med.
Hångelhoj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0