Rage

Asså förlåt för att jag inte har uppdaterat :(
har inte hunnit o de har inte hänt så mke, men i lördags så for jag till Malå för att se skoter-cross med Albin, Robin, Jonny och gunnar. de va skit kul där borta jag hejade på Emil och Adam Öhman. men dom vann inte :(
nån jävla random, Tucker vann ;S
men i dag så har jag vrit med Frida o abbe vi va hos Albin i bgm, de va ganska roligt fast Thilda störde nästan jämt. och nu så är jag med Johanna Törrissen :D hon ska sova här :D
Ska lägga in en video.
Hångelhoj!<3<3<3

så jävla rolig vi dog nästan :D<3<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi tack sötnos men de var bara tyvärr ett aprilskämt :D men vi kanske ser i framtiden ;)Kram

2010-04-02 @ 11:40:19
URL: http://lillaemlann.blogg.se/
Postat av: hanna;*

sv: skriv gärna i tävlingsinlägget:D

det finns längre ner i bloggen



pussshanna

2010-04-02 @ 11:58:30
URL: http://perssonsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0