20 snabba

20 frågor och 20 svar.

1. Har du nån gång blött näsblod? - Ja :)
2.Gillar du dina syskon? - Ibland kan dom vara jävligt jobbiga :P
3.Vilken artist gillar du mest? - Vet inte riktigt har så många.
4.Har du skilda föräldrar? - jag va 3 år då dom skilde sig =)
5.Är de nån du är kär i just nu? - Ja men jag vill gärna ha ut han ur mitt liv<3
6.Gillar du att åka bil? - Ja de är roligt ibland men jag sover mest.
7.Är de bara du som skrivar på din blogg? - ja såklart :D
8.Sover du nu? - Nej såklart inte jag skriver ju på min blogg :)
9.Vilken är din favvo film? - Minns inte va den heter med jag såg den hos johanna förra veckan, de är en skräckis.
10.är de sant att man får fler julklappar och presenter då man har skilda föreldrar? - ja, men få i alla fall litemer :D
11.Brukar du smsa mycket? - Ganska så mycke om jag får säga de själv
12.Har du nån bok som du läser? - jo jag köpte nyss "New moon"
13.Sitter du mycket vi datorn? - Jaa då jag får chansen :D
14.Tv:n då? - aa ganska så mycke
15.Är du mycke ute? - ganska mycke då jag är hos pappa, där har jag mer kompisar :)
16.När hade du sist en sovkompis? - I onsdas Alicia sovde hos mig ( Min syster)
17.Vem brukar du vara med mest? - FridaWarg och AlbinPersson
18.Vem smsar du med just nu? - jonathanStålberg
19.Vilken klass går du i? - 6b
20. Har du svarat på alla frågorna du har skrivit? - Ja självklart<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0